2545302558_feda6c6d4b_o
Äntligen, efter 3 månader av väntan och längtan och två arga brev till redaktionen, fick jag min kopia av Rowan Knitting and Crochet Magazine 43!!!! Jag är otroligt glad och känner hur det kliar i händer för att börja sticka något från den :-))

Jag hade så dåligt samvete efter jag hade upptäckt att jag hade så många icke-klartstickade projekt så började jag organisera och prioritera dem. Och till slut stickade jag klart min White Summer Sideways Cardigan från Vogue Knitting sprin-summer 2008. Nu ligger den och torkas efter tvätten. Imorgon ska jag köpa två störa knappor till den och göra en bild. Jag är faktiskt ganska nöjd med hur den blev, men det får jag berätta mer om nästa gång – då finns bilder med.

I tisdags fick jag min härvan av merinosilk som jag beställde från Garnhärvan. Det blev två små nystan och en av dem jag har redan påbörjad: det kommer att bli en Print’O The Wave Stole för mig. Tycker att den skulle passa perfekt till sommars lugna och varma kvällar. Vi får se om jag hinner med den, idag är ju 2 juni!..

