2477633679_25c431ed8a_b

Vad glad jag blev när jag fick mitt tredje hemlispaket! Jag fått avi från posten redan i onsdags när jag kom från Stockholm, eller rättare säga i torsdags eftersom tåget kom till Falun för en och halv timme senare och jag var hemma bara klockan halv ett på natten. Nästa dag hade vi en storgrupp från kl 9 på morgonen till 20:30 på kvällen och fast jag åkte till Coop att få paketet så fort som möjligt efter skolan var den redan stängd.

Så fick jag mitt paket idag. Och jag är jättenöjd! Det var värt att vänta på det lite till :-)) Jag fick massor med fina och söta grejer som gör så stickgalen person som jag helt överlycklig! Så fanns där: ett jättestört nystan linnegarn från Nystat, en virknål, en mätare för stickor, tre monteringsnålar (jag visste även inte att det finns sådana bekväma nålar!), fyra stickmarkörer med bokstäver: O, L, G och A :-)) , små dekorativa klädnypor med jättegulliga nyckelpigor, centimeterband som kan klistras, en bit av handgjord Getmjölkstvål med doft av tall och cederträ och ett jättefint kort med några ledtrådar om vem min hemlis är :-)))

Så jag samlar ihop alla mina deduktiva förmågor och vågar påstå att min hemlis3 är Ida från Kidas Sida :-)) Har jag rätt? ;-))

