Vad kan göra man lycklig? Ett paket! Vad gör man överlycklig då? Japp, om det finns två av dem! Precis så här hände mig idag och jag känner mig överlycklig!!! Jag har fått mitt andra hemlispaket och ett paket med garn och te från Britt-Marie – på en och samma dag!!! Kul eller hur? :-))

Är ni nyfikna på innehållet? Så fick jag följande:

2524320210_829bec3836_o

I hemlispaketet hittade jag 4 nystan Zeta garn (100% silke – tänk vad lyxigt!), en bit ”choklad” svamp för tvätt (min brun jacka från VK kommer nu säkert att lukta gott! eller jag i den ;-)) ) och ett kort med tips om ”chokladen”. Tack sååå mycket snälla hemlis! Jag kommer säkert att hitta på någonting att sticka av garnet, speciellt nu när våren nästan är här.

2523496009_312265d58b_o

I det andra paketet som jag har fått från Britt-Marie finns två nystan Gemini garn, två påse te: Mors lilla Olle och Mambo Jambo, som båda luktar suveränt gott och ett brev med hälsningar från västkusten. Tack sååå mycket Britt-Marie!!! Nu känns det att vårens anda kommer hit med sådana underbara doftar, fast de enda blommor som vi har just nu är påskliljor som står i fönstret. Och jag sååå sugen på att sticka!..

