2324073837_c3432070e1_b

Idag fick jag en liten överraskning på vägen hem från Högskolan – stickgraffiti! Det regnade och vädret var ganska mulet men det här lilla stickandet ”made my day” :-)) Jag har hört att det talades om sådana stickgrafiti men har aldrig sett dem förut. Kul grej kan jag säga! Bra humör är garanterat!

Jag fick också ett paket med Sensual Knits från adlibris. Helt lyxiga garnen och otroligt fina och feminina silhuetter! De flesta modeller är ganska enkla, men med tanke på garnen blir de säkert eleganta och värda att sticka. Jag vet redan vad jag ska börja med – Olgas balloon sleeve jacket. Den var faktiskt anledningen att köpa boken, fast det finns några plagg till som jag skulle sticka.

Vad mer då? Jo, nästan har glömt det – jag har blivit medlem i Rowan International!!! Jag beställde den redan för 2 veckor sedan med det dröjde nästan en vecka innan de tog emot min beställning (obehagligt tycker jag!). Men nu väntar jag på Rowan 43 samt gratis paket med garn och beskrivningar. Och det känns oerhört spännande! De har ju så härligt garn! Mmmmm….

