2522222240_bbbd92d5db_o

I fredags åkte jag äntligen till Falun för att titta på staden som vi kommer att flytta till. Det är ju svårt för mig att bedöma den nu efter bara några mörka timmar som jag tillbringade där men den kändes mysigt och trevligt att vara där. Det är sååå annorlunda där än i min älskade Uppsala!.. Men vi får se hur jag kommer att trivas där om några månader.

Senare åkte vi till min svärfar och hade en otroligt rolig och trevlig jul där! Julbord, julgran, ljus överallt och självklart – en tänd brasa!.. Tänk hur kul det var att sitta framför tänd braskamin och sticka sockor av ett mångfärggarn… Mmmm…

pappassockor

Så hann jag att sticka ett par sockor av Fabel garnet från Garnstudio. Jag blev mycket imponerad av mönstret som kom ut av detta garn – helt fantastiskt! Nu ligger de och torkas efter ”obligatorisk” efterstickning tvätt :-)) och jag tillbaka till Uppsala. Skönt att vara hemma i alla fall. God Jul!

