2522164702_56614820fd_o

Igår kväll, efter 27 dagar som var full av hopp och förväntningar, fick jag inbjudan från Ravelry och registrerade mig där. Nu blir det säkert ännu mindre tid för stickning och virkning, eftersom det verkar vara jättespännande på Ravelry och jag kommer att tillbringa en hel del tid där :-)) Jag tror att det lönar sig och dygnet har ju 24 timmar :-))

För övrigt känns det mycket julaktigt ute och jag har börjat längta efter jul, fundera på julklappar som jag kommer att köpa och sticka åt mina kära och nära. Vi har redan köpt en julgran och dekoration till den och jag längtar efter tiden när jag kan börja dekorera hem för jul. Julmust och pepparkakor aldrig smakar så gott som de gör nu – i själva begynnelsen av j u l v ä n t a n.

P.S. Jag är OlgaMurrru på Ravelry förresten :-)))

