Ja, äntligen kom mina beställda böcker från Amazon! Gud, hur glad blev jag när jag fick dem! Hela kvällen satt jag och bläddrade dem… Vilken underbar känsla… och vilken inspiration!…

2521197127_f2f1aaf1be_o

Den första bocken är Heirloom knits. Otrolig intressant och inspirerade bok! Med många fina och jättestilliga idéer för att göra hem mysig. Täcke, kuddar, mattor – allt är sorterad efter årstid. Det börjar från 1820 och slutar 2010. Intressanta idéer hur man kan använda olika typer av garn och sticka och virka grejer som utan tvekan kommer att gå i arv till nästa generationer.

Nu börjar jag drömma och planera vad jag ska sticka från bocken… Oh, om det bara fanns åtminstone 25 timmar i dygn…

2521197299_b4bf196a09_o

Den andra bocken är Knitting Lingerie Style . Det finns så många vackra, fina och jättesexiga plagg som jag vill sticka och sticka och sticka… Otrolig intressanta idéer. Det finns även en riktig korset att sticka!…

