2519206274_e535a6a751_o

Jag heter Olga och jag älskar att sticka och virka. Jag stickar och virkar hemma och ute, jag virkar på bussen och medan jag tittar på tv:n. Jag brukar sticka/virka några plagg samtidigt och förstås alltid har några som framtidens planer.

Ibland ”drabbas” jag av spontan-stickning 😉 Eller bättre säga ”oplanerad” stickning. Då något vakert och oväntat kommer ut ur mina stickor. Det är som spontan shopping, och även bättre…

Och stickor och virknål… garn… det är en absolut suverän känsla att gå på jakt efter dem. Jappp! Presis, på jakt! Hur annars ska jag kalla en sådan upplevelse att gå och köpa garn och stickor?.. ;-)) Mmmmm, jag älskar det!…

Välkommen till mitt stick&virk land!…

Hi! My name is Olga and I love knitting and crochet. I am knitting at home and when I am out, I am doing it when I am going by bus or watching tv. I used to knit several things at a time and of course I always have some future projects in my mind.

Sometimes I experience some kind of spontaneous knitting ;-)) It is like spontaneous shopping and even better…

Welcome to my knitting- and crochetworld!..

